Հասարակագիտություն


Խմբեր, որոնցում կանք մեր կամքից անկախ
Խմբեր, որ մենք ենք ընտրել
Ընտանիք
Ինչ, որ խմբակ (երաժշտական խմբակ և այլն…)
Դպրոց


Իմ Ընտանիքի մասին

Իմ ընտանիքը կազմված է 6 անդամից: Ես, եղբայրս, հայրս, մայրս, պապիկս և տատիկս:

Մայրիկիս անունը Լիանա է: Աշխատում է տրանսպորտի և կապի նախարարությունում, որպես օպերատոր:

Հայրիկիս անունը Արտակ է: Աշխատում է <<Գինաձ>> սպը-ում, որպես մենեջեր:

Պապիկիս անունը Ռազմիկ է: Հիմա չի աշխատում, բայց առաջ աշխատել է քիմիական գործարանում:

Տատիկիս անունը Ռուզաննա է: Հիմա չի աշխատում, բայց առաջ աշխատելէ դպրոցում, որպես Գերմաներենի ուսուցիչ:

Եղբորս անունը Հայկ է: 9 տարեկան է: Սովորում է 4-րդ դասարանում:



Հոկտեմբեր

Հոկտեմբերի 2-6

Թվարկե՛ք ընտանեկան վեճերի և կոնֆլիկտների պատճառներ: Առաջարկե՛ք դրանց լուծման ուղիներ /գրավոր/

1. Ընտանիքը չի գալի ընդհանուր համաձայնության: Սովորաբար տան մեծերն չեն համաձայնվում:


Թվարկե՛ք նյութական և հոգևոր արժեքներ՝ ըստ ձեզ համար առաջնայնության /գրավոր/

1.Պետք է գալ ընդհանուր համաձայնության: Պետք է հասկանալ , թե ինչ են ուզում մեծերն և գտնել ընհանուր թեմա:







Նոյեմբեր




Անարդարության օրինակներ




1. Երբ, ինչ-որ մեկի պատճառով ուսուցիչը քո վրա է գոռում:
2. Երբ, մի մարդու պատճառով տուժում է ամբողջ դասարանը:



Արձակուրդային առաջադրանք

Իմ փողոցի խնդիրները

Ես ապրում եմ արցախ փողոցում և մեր փողոցում կան շատ խնդիրներ: Առաջինը դա այն է, որ մեր փողոցի վրա չկա դեղատուն: Երկրորդ խնդիրը դա այն է, որ մեր փողոցի աղբամանները չեն գալի և մաքրում: Երրորդ խնդիրը դա այն է, որ մեր փողոց ի վրա կան շատ կառույցներ, որոնք լքված են: Այդ կառույցները պետք է քանդել և կառուցել նոր բնակարաններ:

Նախագիծ <<Ակտիվ Քաղաքացի>>

Ես բնակվում եմ Էրեբունի վարչական շրջանումորտեղ կան շատ խնդիրներ:Գլխավոր խնդիրը դա այն է, որ այն մասում, որտեղ ես եմ ապրում, չկա դեղատուն և տնտեսական խանութ: Երկրորդը խնդիրը դա այն է, որ փողոցները կեղտոտ են և չկան խաղահրապարակներ երեխաների համար և նստարաններ մեծահասակաների համար: Նաև շատ լուրջ խնդիր կա մեր շենքում, դա բնակարային գողություններն են: Արդեն երկու անգամ այս տարվա ժամանակ մեր հարևանի տունը թալանել են:
https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEiJWkejEusGiQAoCK-yeisxNG03MxtJhXeuiliS88TFXJL49RHeCuN89TcOR84uo6Cjqt3yfmKxCRUvGuf4iX4A5PeMI47_SC56qgrbsooUyjqDJ9i8TtKQvWs0Tvv-KbZfu_IEJBTkruw/s320/P71113-153127.jpg

https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEigYFpU78vVVPLvvvH9oUnfsXFITRWIcHgmhiPSxJ5VF_0c0-XARzIubCG8ush0WhoUUHjd-JPRUJBj5K7IWATEktQTa-u-KUaAwsQIPlhmSAHyEzD_7e_TEBdDwwu7rGn6wS33AOq1meg/s320/P71113-153133.jpg


https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEjRKKdat_I-iODr3tzEeL7Pz3PoCXFEp0AzIPs4NtSfmL8dc_zvC-9BTLkD-d-xlOTxI0vVSI4F8GWm_HjiUjx6ckITjfjHrzp7FWepVkmmagRaNMo2bCCPFZEZ4IeSNucGFiaFDaZq4kw/s320/%25D0%2591%25D0%25B5%25D0%25B7%25D1%258B%25D0%25BC%25D1%258F%25D0%25BD%25D0%25BD%25D1%258B%25D0%25B9.png


Նոյեմբերի 27-Դեկտեմբերի 1



Թվարկե՛ք, թե դուք որպես աշակերտ ինչ պատասխանատվություն ունեք դպրոցում /գրավոր/

1. Հետևել դպրոցի կանոներին
2. Լավ սովորել և հետ չմանալ դասարանից և ուսումնական ծրագրից

Դեկտեմբեր
Դեկտեմբերի 4-8
  • Պատրաստվե՛ք դաս-քննարկման՝ «Քվեարկությունը՝ որպես իրավունք, պահանջ և պատասխանատվություն» թեմայի շուրջ /Հասարակագիտության դասագիրք, 8-րդ դասարան, էջ 85-86, նաև ՀՀ Սահմանադրություն, ՀՀ Ընտրական Օրենսգիրք և համացանց/
  • Ի՞նչ տեղեկություններ ունեք Հայաստանում ընտրությունների վերաբերյալ: Օգտվելով համացանցից՝ նշե՛ք, թե ինչ ընդհանրություններ և տարբերություններ կան մեր հանրապետությունում և այլ երկրներում տեղի ունեցող ընտրությունների միջև /գրավոր/

Դեկտեմբերի 11-15
  • 2.Ներկայացրե՛ք  «Հասարակագիտություն» առարկայի դերը ձեր կյանքում: Որքանո՞վ հետաքրքրեց առարկան ձեզ /գրավոր/
Մենք այս տարվա սկզբից անցում ենք նոր դաս, Հասարակագիտությունը: Դասերի ժամանակ մենք ուսումնասիրում ենք հասարակության պահանջմունքները, խնդիրները: Համայքների խնդիրները: Քննարկում ենք հասարակություն ակտուլ խնդիրները: Այս առարկան ինձ ցույց տվեց տարբեր վիճակներին ուրիշ տեսակետից նայել: 

Դեկտեմբերի 18-22

2. Արտահայտե՛ք ձեր կարծիքն ու վերաբերմունքը վերը թվարկված արժեքների մասին: Որքանո՞վ եք կարևորում դրանք մարդու կյանքում /գրավոր/


Իշխանություն


Իշխանությունը դա մարդու հատությունն է, ազդել ուրիշ մարդու վրա: Կա ծնողական իշխանություն, ազդել երեխայի վրա: Կա պետական իշխանություն, ազդել ազգի վրա:


Առաջնորդություն

Առաջնորդի բնորոշ հատկանիշների ցանկը

Առաջնորդը դա խմբի ավագն է, որի պարտականությունների մեջ է մտնում կառավարել խումբը, ազդել խումբի ուրիշ անդամների վրա, համոզել խմբի ուրիշ անդամներին, որպեսզի լուծել խնդիր: Նաև առաջնորդը պետք է խոսի խմբի ուրիշ անդամների հետ, որպեսզի հասկանա թե ինչ են ուզում մարդիկ և լուծել դրանք: Առաջնորդը պետք է վերլուծել իրավիճակը, խմբի այլ անդամների հետ քննարկել խնդրի լուծումը:


Ժովորդավարություն

Ժովորդավարություն ժամանակ խմբի անդամները մասնակցում են խնդիրների որոշումներին: Խմբի անդամները ազատ քննարկում են, ամեն մեկը ասում է իր կարծիքը:

Ժողորդավարությունը դա կառավարման ձևն է, որի ժամանակ կառավարությունը ընտրվում է ժողովրդի կողմից: Հասարակությունը մասնակցում է ընտրություններին, ընտրելով իրենց կառավարիչին: 

Ժողովրդավրական իշխանության երեք ճյուղերը

Գործադիր իշխանություն- կառավարություն

Օրենսդիր իշխանություն- ազգային ժողով

Դատական իշխանություն- դատարան

  • Պատրաստվե՛ք դաս-քննարկման «Ժողովրդավարություն» թեմայի շուրջ՝
    1.
    Ժողովրդավարական իշխանություն
    2.
    Իշխանության երեք ճյուղերը /Հասարակագիտության դասագիրք, 8-րդ դասարան, էջ 98-103/.
  • Ի՞նչ եք կարծում, մեր հանրապետությունը որքանո՞վ է համապատասխանում ժողովրդավարական պետության չափանիշներին: Ի՞նչն է, ձեր կարծիքով, առաջնահերթ բարելավման կարիք զգում: Արտահայտե՛ք ձեր կարծիքը /գրավոր/.
Իմ կարծիքով, ոչ, որովհետև մեր երկրում ընտրությունները արդար չեն: Կարելի է ասել որ մենք ընտրում ենք մեր առաջնորդին ամեն մեկը իր առաջնորդին է ընտրում, բայց վերջը ընտրությունները հաղթում են կաշարողները: 

  • Կուզենայի՞ք արդյոք որևէ բնագավառում փոփոխություններ կատարել: Հատկապես ո՞ր և ինչու՞: Հիմնավորե՛ք ձեր պատասխանը /գրավոր/:
  • Պատկերացրե՛ք, որ դուք ընտրվել եք ՀՀ Ազգային ժողովի պատգամավոր: Օրենսդրական ի՞նչ փոփոխություններ կառաջարկեիք: Ներկայացրե՛ք, ձեր կարծիքով, առավել կարևոր երեք առաջարկություն /գրավոր/.
Մարտի 5-9


  • Ուսումնասիրելով ՀՀ նոր Սահմանադրությունը /2015թ. դեկտեմբերի 6/՝ դուրս գրե՛ք մարդու և քաղաքացու հիմնական իրավունքներն ու ազատություններն ամրագրող հոդվածները՝ դրանք դասարանում քննարկելու նպատակով /գրավոր/.
  • Պատրաստվե՛ք վերը նշված քննարկմանը.
    Աղբյուրը՝ ՀՀ Սահմանադրություն /2015թ. դեկտեմբերի 6/
    http://www.concourt.am/armenian/constitutions/index2015.htm
  1. Փետրվար-Մարտ ամիսների թեմաների կրկնություն, աշխատանքների ամփոփում.
    ա/ Ինչ է իշխանությունը: Իշխանություն և հեղինակություն: Իշխանության գործառույթները.
    բ/ Առաջնորդություն: Առաջնորդը որպես հասարակական երևույթ: Ժողովրդավարական առաջնորդություն.
Առաջնորդը դա խմբի ավագն է, որի պարտականությունների մեջ է մտնում կառավարել խումբը, ազդել խումբի ուրիշ անդամների վրա, համոզել խմբի ուրիշ անդամներին, որպեսզի լուծել խնդիր: Նաև առաջնորդը պետք է խոսի խմբի ուրիշ անդամների հետ, որպեսզի հասկանա թե ինչ են ուզում մարդիկ և լուծել դրանք: Առաջնորդը պետք է վերլուծել իրավիճակը, խմբի այլ անդամների հետ քննարկել խնդրի լուծումը:

  1. գ/Ժողովրդավարություն: Ժողովրդավարական իշխանություն: Իշխանության երեք ճյուղերը.
Ժովորդավարություն ժամանակ խմբի անդամները մասնակցում են խնդիրների որոշումներին: Խմբի անդամները ազատ քննարկում են, ամեն մեկը ասում է իր կարծիքը:

Ժողորդավարությունը դա կառավարման ձևն է, որի ժամանակ կառավարությունը ընտրվում է ժողովրդի կողմից: Հասարակությունը մասնակցում է ընտրություններին, ընտրելով իրենց կառավարիչին: 

Ժողովրդավրական իշխանության երեք ճյուղերը

Գործադիր իշխանություն- կառավարություն

Օրենսդիր իշխանություն- ազգային ժողով

Դատական իշխանություն- դատարան
  1. դ/ Հայոց Սահմանադրությունները: ՀՀ նոր Սահմանադրությունը /բանավոր ամփոփում, Հասարակագիտության դասագիրք, 8-րդ դասարան, էջ 87-103, ՀՀ Սահմանադրություն/.
  2. Գրավոր առաջադրանքների ամփոփում բլոգներում, դրանց ստուգում և գնահատում /գրավոր ամփոփում/.
10.04.2018

Կորուպցիա և Թրաֆիքինգ

Պատճառներ 

1. Գլխավոր պատճառնը դա ագահություն է:
2. Բարեկեցություն համար:

 Հետևանքներ

1. Դրա հետևանքով քաղաքական գործիչներն ու քաղաքացիական ծառայողներն անձնական բարեկեցության համար սկսում են չարաշահել սեփական պաշտոնը:
2. Հասարակություն լարվածություն


Թրաֆիքինգ

Թրաֆիքինգը ,մարդկանց ստրկական, սեռական, բռնի և չնչին վարձատրությամբ աշխատանքի տեսքով անօրինական շահագործումն է։ Այն ծանր, անդրսահմանային, կազմակերպված հանցագործություն է և նույնչափ շահութաբեր է, ինչ թմրամիջոցների և զենքի ապօրինի վաճառքը։ 

Թրաֆիքինգի զոհ դարձած մարդը հարկադրված այսպիսի աշխատանք կատարում է մի քանի «ոլորտներում».
աշխատանք պարտքի դիմաց, օրինակ՝ որպես վճար՝ որևէ երկիր իրեն տեղափոխելու համար,
աշխատանք բռնի ուժով, այսինքն, երբ ուղղակիորեն տնօրինում են մարդուն,
սեռական բռնություն, ովքեր հիմնականում ծառայում են հենց թրաֆիքինգի կազմակերպիչներին։ Զոհերը հիմնականում դեռահասներ, որբեր կամ պատանիներ են, կարող են լինել և՛ կանայք, և՛ տղամարդիկ, ովքեր ավելի խոցելի են. գտնվում են հոգեպես կամ ֆինանսապես ծանր վիճակում։
անչափահասների աշխատանք, երեխաներին հասցնում է ֆիզիկական, հոգեբանական, սոցիալական և բարոյական մեծ վնասներ, զրկում է կրթությունից, զարգացումից և ընտանիք ունենալուց։

Ապրիլի 23-27


  1. Պատրաստվե՛ք դաս-քննարկման.
    Թեման- Մարդու իրավունքների համընդհանուր հռչակագիրը.
    Աղբյուրը՝ https://www.lexilogos.com/declaration/armenien.htm

  2. Գրավոր առաջադրանք՝
    ա/ Բացատրե՛ք «Իրավունք» և «Մարդու իրավունք» հասկացությունները.

  1. Իրավունքի տակ նկատի է ունեցվում պաշտոնապես ընդունված հնարավորությունները, որոնցով օժտված են իրավաբանական և ֆիզիկական անձինք։

  1. բ/ Թվարկե՛ք, ձեր կարծիքով, Մարդու ամենաառաջնային իրավունքները.
    գ/ Որքանո՞վ են, ձեր կարծիքով, պաշտպանված Մարդու իրավունքները մեր երկրում.



Մայիսի 2-11

ԹԵՄԱՆ- Հեղափոխություն-Դաս-քննարկում…


ա/ Ի՞նչ է Հեղափոխությունը: Հեղափոխության ինչպիսի՞ ձևեր ու տեսակներ գիտեք.

Հեղափոխություն, հիմնաքարային փոփոխություն ուժի կամ կազմակերպչական կառուցվածքների մեջ, որը տեղի է ունենում համեմատաբար կարճ ժամանակահատվածում։ Արիստոտելը բնութագրում է քաղաքական հեղափոխության երկու ձեւ․
1․ Ամբողջական անցում մի սահմանադրությունից մյուսին,
2․ Գոյություն ունեցող սահմանադրության բարեփոխում
Հեղափոխություններ տեղի են ունեցել բազմաթիվ անգամներ մարդկության պատմության ընթացքում եւ տարբերվում են իրարից իրագործման մեթոդներով, տևողությամբ եւ առաջ տանող գաղափարախոսությամբ։ Դրանց արդյունքները ներառում են գլոբալ փոփոխություններ մշակույթում, տնտեսությունում եւ սոցիալ-քաղաքական կառուցվածքներում։
բ/ Ի՞նչ արդյունքների կարող է հանգեցնել հեղափոխությունը.
գ/ Պատմության մեջ տեղի ունեցած ի՞նչ հեղափոխություններ գիտեք.
դ/ Ինչպիսի՞ հեղափոխություն է տեղի ունենում այսօր մեր երկրում: Փորձե՛ք ձեր գնահատականն ու վերաբերմունքն արտահայտել Հայաստանում տեղի  ունեցող քաղաքական գործընթացների մասին /գրավոր/.







Комментарии